.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اختصاص اعتبارات ویژه به بیماران صعب العلاج و سرطانی

نایب رییس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی گفت: 10 درصد ازکل اعتبارات هدفمندکردن یارانه به تامین نیازهای درمانی و دارویی بیماران صعب العلاج و سرطانی اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز از شهرستان نوشهر، انوشیروان محسنی نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات هلال احمر چالوس، از تخصیص 10 درصد سرجمع اعتبارات از محل هدفمندکردن یارانه ها به تامین نیازهای درمانی و دارویی بیماران صعب العلاج و سرطانی و خاص خبرداد.

وی ادامه داد : حدود 7 میلیون نفر از جمعیت کشور فاقد بهره مندی از خدمات بیمه ای درمانی هستند که با رایزنی های انجام شده با دولتمردان مقررشده این قبیل نفرات با پرداخت حق سرانه ناچیزی از طرح بیمه خدمات درمانی ایرانیان بهره مند شوند.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای تکمیل توسعه بیمارستان طالقانی چالوس مبلغ 5 میلیارد تومان از سوی وزیر بهداشت و درمان و معاونت نظارت راهبردی ریاست جمهوری مورد موافقت قرار گرفت.

وی گفت : بزودی بیمارستان شهر پول از بخش کجور به بهره برداری می رسد و جهت جذب نیروی انسانی متخصص و کادر اداری و اجرایی از طریق آزمون استخدامی اقدام خواهد شد که فقط افراد بومی از نوشهر و اهالی محروم کجور استخدام می شوند. نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در رابطه با تلف شدن ببرنر روسی بر اثر بیماری مشکوک که قرار بود برای احیای نسل ببر مازندران وارد زیست گاه میانکاله شود اظهار داشت : ضعف مدیریت مسولان سازمان محیط زیست و تعلل در انتقال ببرهای روسی به مازندران یکی از علتهاست و مسوولان محیط زیست کشور باید پاسخ گو شوند .

حواشی نشست مطبوعاتی :
دکتر انوشیروان محسنی در پاسخ به سوال خبرنگاری که از وی پرسید آیا قصد دارید در سال آینده دوباره کاندیدای نتخابات مجلس شوید؟ جواب داد : در مجلس توانایی هایم را نشان دادم در صورتی که مردم مرا بخواهند دوباره وارد خواهم شد اگر سنگ اندازی هایی صورت نگیرد حتما شرکت می کنم .

در ادامه خبرنگار خانمی درباره آخرین تصمیمات مجمع شوراهای غرب استان در مورد احداث استان جدید از دکتر محسنی سوال کر د وی گفت : هنوز کاری نکرده ایم که برخی از دوستان تنکابنی خواهان استقرار مرکزیت استان جدید در شهرشان هستند برای آنکه حد نصاب جمعیتی در این مورد لحاظ شود باید مردم و مسولان شهرستانهای محمود آباد و نور به ما بپیوندند آنان هم در صورتی موافقت می کنند که شهرستان نوشهر به توجه به نزدیکی راه و استقرار چندین اداره کل و بندر و فرودگاه و... و موقعیت نزدیکی به پایتخت امتیاز مرکز شدن استان جدید را دارد .

نماینده مردم نوشهر در مجلس افزود : صحبتهایی شده که از نفوذ آقای رحیم مشایی رییس دفتر رئیس جمهوری و برخی از وزرا و مشاوران آقای احمد ی نژاد که از اهالی غرب مازندران هستند درباره تاسیس استان جدید غرب مازندران نهایت استفاده لازم شود و مستقیما با ریاست جمهوری خواسته اهالی غرب مازندران مطرح شود .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.